Kloteklanten 3.0

Kloteklanten 3.0

Tien winnaars van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Wat heeft klantvriendelijkheid hen gebracht? Hoe kun je deze ervaringen zelf inzetten in je eigen organisasatie? Leer van de winnaars!

Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat je kunt leren van hun ervaringen, de strategie die ze hebben gehanteerd, de hobbels die moesten worden genomen, het gewonnen plezier en de geboekte winst. Het zijn mensen zoals jij en ik, met hun dagelijkse sores. Wat heeft klantvriendelijkheid hen gebracht? Hoe kun je deze opgedane ervaringen zelf direct inzetten in je eigen organisatie? 
Dit boek stelt jou en je medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid. 
- Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland, bijeengebracht in een praktisch boek. 
- Hoe kijken Nederlandse klanten naar klantvriendelijkheid. Wat werkt wel in Nederland, en vooral, wat werkt niet! 
- Met praktische tips en ervaringen waarmee je direct aan de slag kunt. 

Tot slot met wetenschappelijk bewijs dat er een harde relatie bestaat tussen klantvriendelijkheid en klantentrouw. 

Aardig zijn kost niks ...

Over de auteur

Egbert Jan van Bel maakt organisaties klantvriendelijk met resultaat. Egbert Jan’s boeken wonnen prijzen en werden bestsellers. Hij wil organisaties succesvoller maken. Dat is niet eenvoudig, maar in zijn publicaties, workshops en adviezen vind je altijd de benodigde tips. 

Egbert Jan is hoofdredacteur van het klantblog CustomerTalk.nl en hij helpt organisaties duurzame klantrelaties te realiseren.

Competenties:

Customer loyalty; customer marketing; klanten winnen; klantenbinding; klantentrouw; klantgerichtheid; klanttevredenheid; algemeen management.